Rezervace a platby
Akceptujete dárkové poukazy Amazing Places?
Ano, přijímáme. Rezervaci je nutné provést pouze e-mailem nebo telefonicky.
Lze u vás uplatnit příspěvek z FKSP?
Ano. Pobyt stačí rezervovat online přes náš web, zvolit platbu na fakturu a zaslat nám fakturační údaje zaměstnavatele včetně případných formálních požadavků. Případně zaslat požadavek na e-mailovou adresu recepce@homutuvstatek.cz.
Přijímáte benefitní platební karty?
Omlouváme se, ale benefitní karty aktuálně neakceptujeme.
Lze platit platební kartou?
Ano, akceptujeme karty Visa a Mastercard.
Příjezd a odjezd
Je možný dřívější check-in nebo pozdější check-out?
Tento požadavek řešíme dle aktuální situace a obsazenosti. Neváhejte nás kontaktovat telefonicky. Bude-li to kapacitně možné, rádi vám vyhovíme.
Máte bezbariérový přístup?
Bohužel ne. Objekt je kulturní památkou a úpravy nejsou technicky možné.
Kde lze parkovat?
Parkování je zdarma přímo před areálem. Kapacita je omezena na 1 vozidlo na jednu ubytovací jednotku.
Stravování
Máte restauraci?
Pro ubytované hosty nabízíme občerstvení z našeho BISTRA. Klasickou restauraci nemáme. Studené pokrmy a nápoje jsou dostupné 24/7 formou samoobsluhy. Teplá jídla denně od 17:00 do 19:00 dle denní nabídky objednáte u obsluhy. Jednoduchý systém záznamu a úhrady konzumace vám vysvětlíme při příjezdu.
Musím si jídlo objednat předem?
Ne. Studené pokrmy a nápoje si z nabídky našeho BISTRA berete kdykoliv. Teplá jídla si objednáváte u obsluhy z denní nabídky v čase od 17,00 do 19,00. Jednoduchý systém záznamu a úhrady konzumace vám vysvětlíme při příjezdu.
Je možné se naobědvat?
Studené pokrmy a nápoje jsou kdykoliv během dne k dispozici formou samoobsluhy. Večer si můžete vybrat teplá jídla dle denní nabídky. Systém záznamu a úhrady konzumace vám vysvětlíme při příjezdu.
Poskytujete jídlo i pro neubytované hosty?
Naše bistro je určeno pouze pro ubytované hosty a jejich návštěvy. Výjimkou jsou účastníci předem objednaných akcí.
Další informace o stravování naleznete zde.
Wellness a relax
Máte wellness?
Ano, od 1. 10. 2025 nabízíme privátní saunu. Od jara 2026 bude k dispozici také vířivka. Masáže na pokoj je nutné rezervovat minimálně 24 hodin předem.
Aktivity a volný čas
Co nabízí okolí?
Nacházíme se v CHKO Kokořínsko–Máchův kraj. V okolí najdete turistické trasy, cyklostezky a atraktivní cíle (hrady Kokořín, Houska, Bezděz, město Mělník, park Mirakulum, Botanicus, Zoopark Zelčín a další). Více v sekci „Objevujte“.
Máte tipy na cyklovýlety?
Ano, přímo od statku vede cyklostezka. Vhodné pro horská i treková kola.
Lze bezpečně uložit kola?
Ano, kola lze uzamknout ve stodole. Možnost dobíjení elektrokol.
Akce a eventy
Zajišťujete catering pro svatby nebo oslavy?
Ano, poskytujeme kompletní catering pro akce s ubytováním – coffee breaky, rauty, grilování, servírovaná menu i sladké bary. Více informací v sekci Eventy & Catering.
Máte jakékoliv další dotazy? Neváhejte nám napsat na recepce@homutuvstatek.cz nebo zavolat na telefon 604 240 979.
Ubytování a vybavení pokojů
Je snídaně zahrnuta v ceně pobytu?
Ano, v ceně ubytování je zahrnuta snídaně formou bohatého bufetu.
Jsou na pokoji ručníky?
Ano, k dispozici je osuška, ručník, koupelnová předložka a případně menší ručník k umyvadlu. Na pokoji si můžete užít i kvalitní tělovou a vlasovou kosmetiku značky Manufaktura.
Jsou pokoje vybaveny kuchyňkou?
Kuchyňku mají pouze 3 apartmány a Lesní Tiny House. Ostatní pokoje jsou bez kuchyňky.
Je na pokoji rychlovarná konvice nebo lednice?
Apartmány a Lesní Tiny House mají obojí. Pro ostatní hosty je ve společenské místnosti k dispozici mikrovlnná trouba, dvě společné lednice a konvice. Na vyžádání vám konvici rádi zapůjčíme i na pokoj.
Jaké vybavení má kuchyňka v apartmánech?
Dvouplotýnka, lednice, rychlovarná konvice a základní nádobí.
Jsou manželské postele vybaveny jednou matrací a společnou přikrývkou pro 2 osoby?
Ne, všechny manželské postele mají dvě samostatné matrace i dvě samostatné přikrývky.
Jsou přikrývky a polštáře vhodné pro alergiky?
Ano, používáme výhradně lůžkoviny s výplní z dutého vlákna.
Děti a rodiny
Ubytování dětí – platí se?
Děti do 2 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu. Děti od 3 do 10 let mají 20% slevu.
Máte vybavení pro malé děti?
Ano. Nabízíme dětské cestovní postýlky se standardní matrací a standardními lůžkovinami, nočník, dětské židličky ve společenské místnosti a malý dětský koutek.
Máte dětské hřiště?
Na zahradě je pískoviště, houpačka a skluzavka. Ve společenské místnosti najdete herní koutek.
Lze u vás ohřát dětskou výživu?
Ano. Apartmány jsou vybaveny plotýnkou a příslušným nádobím a rychlovarnou konvicí. Mikrovlnná trouba je ve společenském místnosti. Rychlovarnou konvici zapůjčíme na ostatní pokoje na vyžádání.
Kde mohu uložit kočárek?
Preferujeme umístění v předsíni apartmánů, případně v kolárně.
Jsou v okolí trasy vhodné pro kočárky?
Ano, i když jich vzhledem k terénu není mnoho. Rádi poradíme a doporučujeme vzít si nosítko.
Speciální diety
Zajistíte bezlepkovou nebo bezlaktózovou stravu?
Ano, pokud je poptávka uvedena při rezervaci. Vzhledem k omezené nabídce v místních obchodech objednáváme suroviny s týdenním předstihem. Polévky a omáčky jsou zahušťovány rýžovou moukou.
Zvládnete kombinaci bezlepkové a bezlaktózové stravy?
Ano, základní kombinaci zajistíme. Nabídka pokrmů v bistru však může být omezená.
Máte nabídku pro vegetariány a vegany?
Vegetariánské pokrmy jsou součástí snídaní i bistra. Veganská jídla nenabízíme.
Naše bistro se soustředí na jednoduché a čerstvé pokrmy, proto může být výběr pro specifické dietní potřeby užší.
Domácí mazlíčci
Ubytováváte psy nebo jiná zvířata?
Ne, domácí mazlíčky neubytováváme s ohledem na hosty s alergiemi.
Provozní doba
Jste otevřeni celoročně?
Ano, běžný provoz je od března do listopadu. V zimních měsících otevíráme pro předem objednané akce a o vybraných víkendech.
Máte otevřeno na Silvestra?
Ano, nabízíme tematické Silvestrovské pobyty s rautem a přípitkem. Detaily najdete v sekci „Balíčky“.(proklik)
Jaká je provozní doba recepce?
Recepce je určena především jako kontaktní místo pro ubytované hosty a je otevřena denně v časech:
8:00–10:30 a 15:00–19:30.
Rezervace lze provádět kdykoliv online na našich webových stránkách nebo e-mailem na recepce@homutuvstatek.cz.
Telefonicky jsme vám k dispozici denně od 8:00 do 20:00 hodin.